Ηλεκτρονικό Δελτίο Ειδήσεων (ΗΔΕ) της ΑΟΡΑ Ελλάς Αριθμός τεύχους 2 / 2018 * 22 Φεβρουαρίου 2018



AIRCRAFT OWNERS AND PILOTS ASSOCIATION 
ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
PROTECTING YOUR RIGHT TO FLY

Ηλεκτρονικό Δελτίο Ειδήσεων (ΗΔΕ) της ΑΟΡΑ Ελλάς 
Αριθμός τεύχους 2 / 2018   *   22 Φεβρουαρίου 2018

Για την ενημέρωση των μελών 
Ενημερώστε στο info@aopa.gr για να διαγραφείτε από τον πίνακα ενημέρωσης

Σε αυτό το τεύχος θα βρείτε:
 
FRAPORT Ολοκλήρωση της Διεθνούς Ημερίδας
Γεν Συνέλευση ΑΟΡΑ 2018       Καύσιμο στα Ιωάννινα
Διάφορες Ειδήσεις  
   

FRAPORT
Καινούργια προβλήματα με την Fraport.
Δεν πρόλαβε να καθίσει η σκόνη από την ημερίδα που έγινε με μεγάλη επιτυχία στις 22 Ιανουαρίου, και δημιουργήθηκε καινούργιο πρόβλημα με την FRAPORT. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι από 1η Απριλίου πολλαπλασιάζει τις χρεώσεις των ελαφρών αεροπλάνων που θα προσγειώνονται στα αεροδρόμια της. ¨Όλα τα τέλη, οι υπηρεσίες και οι εξυπηρετήσεις που παρέχει η εταιρία στα αεροδρόμια πολλαπλασιάζονται από  2 έως 7 φορές το κάθε ένα. Τελικά μία απλή προσγείωση και απογείωση σε οποιοδήποτε αεροδρόμιο της Fraport κοστίζει περισσότερο από 200 ευρώ.
Η είδηση έφερε συναγερμό στην ΑΟΡΑ. Επιχειρήσαμε να επικοινωνήσουμε με την διεύθυνση της FRAPORT. Δεν απαντάει κανείς. Στη διάρκεια της ημερίδας εμφανίστηκε ο COO της FRAPORT κος Ηλίας Μαραγκάκης όλο χαμόγελα. Ανταλλάξαμε ευχές και καλές εκφράσεις. Καμία άλλη πληροφορία για την είδηση που ήρθε μερικές μέρες αργότερα.
Ο αντιπρόεδρος της ΑΟΡΑ Κ. Μπίρης επιχείρησε αμέσως να επικοινωνήσει με την εταιρεία. Στάθηκε αδύνατο. Ύστερα από αυτό η ΑΟΡΑ έψαξε νομικά το θέμα. Υπάρχει στην Ελλάδα επιτροπή ανταγωνισμού που δεν επιτρέπει εταιρείες που έχουν κυρίαρχη θέση στην αγορά να προχωρούν σε υπερβολική κοστολόγηση. Υπάρχει και Ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού στις Βρυξέλλες. Η προσφυγή στους οργανισμούς αυτούς κοστίζει μεγάλα χρηματικά ποσά, διαρκεί πολλά χρόνια και φυσικά θα έχει σαν αντίδικο την νομική υπηρεσία της FRAPORT  που είναι εξαιρετικά δυνατή. ΄
Άλλη λύση είναι να ενημερώσουμε την Ελληνική κοινωνία για την αρνητική θέση που έχει η εταιρία απέναντι στα Ελληνικά ελαφρά αεροπλάνα και αντίστοιχα για τον αποκλεισμό των τουριστικών ελαφρών αεροπλάνων που έρχονται τα καλοκαίρια.
Φυσικά το πιο καλό απ’ όλα θα ήταν να συζητήσουμε τα προβλήματα με την εταιρεία και να βρούμε φιλική λύση του προβλήματος.
Στην Ευρώπη γύρω από κάθε μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο υπάρχει ένας αστερισμός από μικρά αεροδρόμια και πεδία προσγειώσεων για τις ανάγκες των ελαφρών αεροπλάνων. Αυτό το πράγμα στην Ελλάδα σήμερα δεν υπάρχει.
Η ΑΟΡΑ απευθύνεται στην αεροπορική οικογένεια της Ελλάδος, σχολές, αερολέσχες, εταιρείες να συνεργαστούν όλοι μαζί για να ξεπεράσουμε και αυτό το εμπόδιο.
Θα σας ενημερώνουμε τακτικά για όλες τις κινήσεις που γίνονται πάνω στο θέμα.
 
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΟΡΑ 2018
Τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, υπήρχαν 2 υποψηφιότητες, για την γενική συνέλευση της ΑΟΡΑ Ελλάς του 2018. Η μια αφορούσε το νησί της Πάρου, με την υποστήριξη της Αερολέσχης Πάρου που μόλις δημιουργηθεί και η άλλη αφορούσε το νησί της Σύρου με την υποστήριξη της AirBP που μόλις είχε εγκαταστήσει σταθμό ανεφοδιασμού ελαφρών αεροπλάνων στο νησί. Τελικά, δεν πάρθηκε καμιά απόφαση μέσα στην πίεση που υπήρχε για την προετοιμασία της Διεθνούς Ημερίδας. Έτσι φτάσαμε στο μήνα
 
Φεβρουάριο που είναι πια πολύ αργά, για τη συνηθισμένη διοργάνωση μιας Γενικής Συνέλευσης της ΑΟΡΑ. Για το λόγο αυτό προτιμήθηκε φέτος κατ εξαίρεση, να γίνει μία λιτή και απλοποιημένη διοργάνωση. Επελέγη τελικά η πόλη της Θεσσαλονίκης γι αυτήν την λιγότερο επίσημη διοργάνωση. Υπενθυμίζουμε ότι η ΑΟΡΑ Ελλάς, δημιουργήθηκε ή ακριβέστερα γεννήθηκε στη πόλη της Θεσσαλονίκης. Ήταν το έτος 2000 όταν μία μικρή  ομάδα από χειριστές της Αερολέσχης Θεσσαλονίκης ξεκίνησαν την προσπάθεια που τελικά δημιούργησε την σημερινή ΑΟΡΑ Ελλάς. Μία σύντομη αναδρομή στην ιστορία της ΑΟΡΑ Ελλάς μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.ή στο https://www.aopa.gr/el/enimerosi/arthra/228-aopa-c-43
Ύστερα από αυτό, η Γενική Συνέλευση 2018 της ΑΟΡΑ Ελλάς θα γίνει Κυριακή 27 Μαΐου, στην Θεσσαλονίκη. Λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν.
Φυσικά η πρόσκληση για γενική συνέλευση θα αναφέρει ημερομηνία 20 Μαΐου 2018 (παραμονή της εορτής Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης) ¨Όπως όμως όλοι γνωρίζουμε, δεν υπάρχει ποτέ απαρτία την 1τη Κυριακή, Απαρτία υπάρχει πάντα την 2η Κυριακή, όπου, η γενική συνέλευση ολοκληρώνεται ανεξάρτητα από τον αριθμό των παρευρισκόμενων. Τελικά, η Γενική Συνέλευση 2018 θα γίνει στη Θεσσαλονίκη στις 27 Μαΐου σε ξενοδοχείο που θα ανακοινωθεί αργότερα.
 
Tο πεδίο προσγείωσης στο Κολχικό είναι διαθέσιμο και σε καλή κατάσταση.
Είναι στο ΑΙΡ ως ΖΖΖΖ Κολχικό καταχωρημένο και ενεργοποιημένο, άρα αποδεκτό και το σχέδιο πτήσεως ως αεροδρόμιο προορισμού και απογείωσης. Εφόσον ζητηθεί και καύσιμο σε συνεργασία με την Αερολέσχη Θεσσαλονίκης θα μπορέσει να γίνει και ανεφοδιασμός στο Κολχικό.
Την ημέρα της παραμονής των αεροσκαφών η αερολέσχη μπορεί να ζητήσει την φύλαξη του πεδίου από ιδιωτική ασφάλεια (security).
Όπως και για την μεταφορά από και προς το πεδίο (από το χώρο που θα γίνει η Γ. Συνέλευση) συνεργασία με taxi.
 
Ταυτόχρονα σας ενημερώνουμε ότι πρόκειται για εκλόγιμη Γενική Συνέλευση, για την επιλογή του νέου ΔΣ. που θα διοικήσει την ΑΟΡΑ, τα επόμενα δύο χρόνια. Το σημαντικό στο σημείο αυτό είναι ότι ο σημερινός πρόεδρος δήλωσε ότι δεν θα είναι υποψήφιος για το νέο ΔΣ. Αυτό σημαίνει ότι τα μέλη της Γενικής Συνέλευσης, θα έχουν την επιπλέον ευθύνη να επιλέξουν τους καλύτερους από τους οποίους θα προέρθει ο νέος Πρόεδρος.
Σε κάθε περίπτωση, η ΑΟΡΑ Ελλάς είναι σήμερα, το καλύτερο Ελληνικό Αεροπορικό σωματείο και ένα από τα πολύ καλά της Ευρώπης. Ακόμα περισσότερο, είμαστε όλοι σίγουροι ότι θα παραμείνει το καλύτερο Ελληνικό, ότι θα παραμείνει ένα από τα καλύτερα της Ευρώπη και στο κοντινό μέλλον. Και ότι με τη καινούργια διοίκηση θα έχει ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες.
 
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ  της  ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΕΝ. ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
Σας ενημερώνω ότι η ΗΜΕΡΙΔΑ λειτούργησε, ολοκληρώθηκε και έκλεισε κατά τρόπο πολύ καλό. Πήραμε τα καλύτερα σχόλια από τους ξένους αλλά  και από τους Έλληνες προσκεκλημένους για τη επαγγελματική οργάνωση και την άψογη λειτουργία.  
Εντύπωση προκάλεσε η πολύ καλή  λειτουργία του συστήματος ζωντανής μετάδοσης της ημερίδας μέσω Face Book  Στην αίθουσα παρευρίσκονταν 85 επιλεγμένα άτομα, κυρίως στελέχη σχολών, αερολεσχών και εταιρειών και υπάλληλοι ΥΠΑ. Την Ημερίδα παρακολούθησαν ζωντανά μέσω Face Book 1.500 άτομα, από τα οποία 1.100 άτομα παρακολούθησαν την Ελληνική μετάφραση και άλλα 400 άτομα την Αγγλική. Μετά την συνάντηση  πήραμε σωρεία συγχαρητηρίων από ξένους από όλη την Ευρώπη αλλά και από Έλληνες.
Στην διάρκεια της Ημερίδας η ΑΟΡΑ Ελλάς τίμησε τον Υπουργό Εθν. Άμυνας κ Πάνο Καμμένο για την υποστήριξη στις σχολές χειριστών και γενικότερα στην Γεν Αεροπορία.
Να τονίσουμε ότι οργανωτικά εκτός από τα μέλη της Διεύθυνσης της ΑΟΡΑ υποστήριξε την Γραμματεία η κα Λ. Κόσσυφα από την Jet Stream
Το σύστημα ζωντανής μετάδοσης οργάνωσε και λειτούργησε η Αερολέσχη Νομού Καρδίτσας με τον
κ Ε. Παπαβασιλείου, την ευθύνη της ζωντανής μετάφρασης είχε ο κ Χ. Γκίνος, ενώ όλος ο μεταφραστικός εξοπλισμός ήταν προσφορά του κ Π. Ποδηματά. Ακόμη η εταιρεία Gamma Air Medical προσέφερε ορισμένες μετακινήσεις με ταξί.
Σημαντικές επαφές
Κατά τη διάρκεια της ΗΜΕΡΙΔΑΣ έγιναν 4 σημαντικές συναντήσεις με κυβερνητικούς παράγοντες. Σε όλες πήραν μέρος οι 3 φιλοξενούμενοι, δηλαδή ο  Διευθυντής EASA κ Deuss, ο Γεν Γραμματέας της ΙΑΟΡΑ
κ C. Spence και ο IAOPA EU κ M. Erb.
Την Δευτέρα 22 ΙΑΝ το πρωί έγινε συνάντηση στην ΥΠΑ με στελέχη της ΥΠΑ/Δ2 παρουσία του Γεν Διευθυντή  ΥΠΑ κ Παπαγεωργίου. Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα GA Road Map της EASA. Υπήρξε ζωηρή συζήτηση για κάποια προγράμματα της EASA όπως είναι το DTO το οποίο προβλέπει εκπαίδευση εκτός αναγνωρισμένων σχολών με την παρακολούθηση της ΥΠΑ αλλά χωρίς προηγουμένη άδεια εκπαίδευσης από την ΥΠΑ. Το πρόγραμμα αυτό αρχίζει να εφαρμόζεται σε όλη την Ευρώπη από 8 Απρίλιου 2018 δηλ σε 2 μήνες πείρου.
Για το θέμα η ΑΟΡΑ θα έχει περισσότερη ενημέρωση σε νεότερο κείμενο.
Την Τρίτη 23 στις 10.00 έγινε συνάντηση στην ΕΔΑΑΠ,
Στην συνάντηση αυτή έγινε σαφές ότι βασικός οδηγός της EASA, που έχει σχέση με την Γεν Αεροπορία, είναι ότι ο τελικός σκοπός της νομοθεσίας πρέπει να είναι η βελτιωση της ασφάλειας των πτήσεων.
Πώς όμως ορίζεται η ασφάλεια των πτήσεων?
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : Έστω ότι έχουμε δύο χώρες, τη χώρα Α και τη χώρα Β.
Έστω ότι στη χώρα Α μέσα σε ένα χρόνο έγιναν 10 ατυχήματα Γεν Αεροπορίας, ενώ όλα τα αεροπλάνα μαζί. πέταξαν συνολικά 10.000 ώρες πτήσης. Τον ίδιο χρόνο στη Χώρα Β έγιναν 9 μόνον ατυχήματα, ενώ όλα τα αεροπλάνα μαζί πέταξαν στη χώρα αυτή μόνον 3.000 ώρες πτήσης,
ΕΡΩΤΗΜΑ  Ποια χώρα είναι ασφαλέστερη σε πτήσεις Γεν Αεροπορίας?
ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Φυσικά ασφαλέστερη είναι η χώρα Α
Στην χώρα Α γίνεται στατιστικά ένα ατύχημα κάθε 1.000 ώρες πτήσης.
Στη χώρα Β αντιστοιχεί ένα ατύχημα κάθε 333 ώρες πτήσης, ή 3 ατυχήματα κάθε 1.000 ώρες πτήσης.
Συνεπώς για τον υπολογισμό της ασφάλειας των πτήσεων δεν αρκεί μόνον ο αριθμός των ατυχημάτων. Πρέπει να ξέρουμε επίσης  σε πόσες ώρες πτήσης συνέβησαν αυτά τα ατυχήματα.
Για το θέμα έχει γίνει σημαντική εργασία από την ΑΟΡΑ και την ΕΔΑΑΠ. Η εργασία αυτή παρουσιάστηκε στους ξένους και συνάντησε πολύ καλά σχόλια, Η εργασία αυτή θα ολοκληρωθεί και ελπίζεται ότι θα υπάρξουν τελικές ανακοινώσεις μέσα στον Φεβρουάριο.
Στις 12.00 έγινε συνάντηση με τον Υπουργό κ Σπίρτση
Στη συνάντηση παρευρέθηκαν επίσης ο ΔΥΠΑ κ Λιντζεράκος, ο Γεν Διευθυντής κ Παπαγεωργίου και υπηρεσιακοί παράγοντες.
Μετά τις συστάσεις και ορισμένες εθιμοτυπικές κουβέντες, τη συζήτηση άρχισε ο κ Υπουργός.
«Ζητούμε την τεχνική συνεργασία της EASA» είπε ο Υπουργός και ρώτησε «Η EASA είναι πρόθυμη να μας προσφέρει αυτήν την υποστήριξη ;»  «Μα αυτός είναι ο κύριος σκοπός της EASA» απάντησε ο Διευθυντής της EASA κ Deuss. «Εντάξει λοιπόν, είπε ο Υπουργός, αμέσως μετά να συντάξουμε τα σχετικά έγγραφα.» Στο σημείο αυτό ο κ Deuss απάντησε «πρέπει να πάω πρώτα στην Κολωνία να ενημερώσω τους προϊσταμένους μου»  Και ο Υπουργός συνέχισε «ΟΚ λοιπόν, θα περιμένουμε 10 έως 15 μέρες»
Για όλου εμάς που παρακολουθούσαμε, η ιδέα ότι η EASA είναι δυνατόν να γίνει σύμβουλος της ΥΠΑ είναι κάτι πέρα από τα όνειρα μας. It is too good to be true θα έλεγαν οι Άγγλοι. Στο χωριό μου λένε «κράτα μικρό καλάθι».
Η συνάντηση έληξε με μία αναμνηστική φωτογραφία
στις 13.30 συνάντηση με τον Υφυπουργό κ Μαυραγάνη.
Ενημερώσαμε τον κ Υφυπουργό για τα θέματα της Γεν Αεροπορίας και για τις επαφές που έχουν γίνει, και αναφέραμε και πάλι το θέμα των καυσίμων για τις σχολές και τις εταιρείες εναερίου εργασίας, θέμα που το είχαμε ήδη συζητήσει μαζί του σε προηγούμενη επαφή. Στο θέμα αυτό ο κ Υφυπουργός μας ενημέρωσε ότι σε συνεργασία με το Υπ. Οικονομικών αποφασίστηκε να λυθεί με νόμο που θα περάσει από τη Βουλή.
Ακολούθως ο ταμίας ενημέρωσε τον Υφυπουργό για τα προβλήματα με την Fraport, για τη δυνατότητα χρήσης στρατιωτικών αεροδρομίων και ιδίως για το αεροδρόμιο του Σέδες.
Και εδώ η συζήτησε έκλεισε με αναμνηστική φωτογραφία.
Οικονομικά θέματα.
Θα πρέπει να πούμε ότι η ΗΜΕΡΙΔΑ υποστηρίχτηκε θερμά από όλη την αεροπορική οικογένεια.  Η Air BP, η Egnatia Aviation, η Αεροεφαρμογές ΕΠΕ και o ΑΙΑ είχαν σημαντική οικονομική  συμμετοχή, χωρίς την οποία η διοργάνωση δεν θα ήταν δυνατή με την μορφή με την οποία ολοκληρώθηκε.
 
Η ΑΟΡΑ Ελλάς αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει ολόκληρη την αεροπορική οικογένεια της χώρας για την θερμή υποστήριξη που προσέφερε.
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η FLORIDA ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
 
Από την επίσκεψη στο Υπουργείο Μεταφορών
Εξ αριστερών προς τα δεξιά   Ο Διευθυντής EASA κ.  B. Deuss, ο Γεν Δ/τής ΥΠΑ κ Παπαγεωργίου, ο Δ/ΥΠΑ κ Λιντζεράκος, ο Υπουργός κ Σπίρτζης, ο Γεν Γραμματέας Διεθνούς IΑΟΡΑ κ C. Spence, o Διευθυντής ΙΑΟΡΑ Ευρώπης κ. M. Erb, o Πρόεδρος ΑΟΡΑ Ελλάς, ο Ταμίας της ΑΟΡΑ Ελλάς κ Β. Κώστα και το Εκτελεστικό Μέλος του ΔΣ της ΑΟΡΑ Ελλάς κ Α. Τριτσιμπίδας.
 

 
ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Η AirBP μόλις (κατά τη σύνταξη του παρόντος) μας ενημέρωσε ότι ξεκίνησε η διάθεση AVGAS100LL & JETA1 στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων!
 
Αυτό είναι μια πολύ ευχάριστη εξέλιξη διότι η ΒΔ Ελλάδα αποκτά πια καύσιμο σε δημόσιο αεροδρόμιο (ΥΠΑ) χωρίς να είναι απαραίτητη η επίσκεψη σε αεροδρόμιο FRAPORT για καύσιμο ή/και είσοδο/έξοδο στη χώρα.
 
Ioannina Airport LGIO
Prior contact for Fuel:
Contact person: Mr Spiros Xeras
Mobile: +30 6948603506
Email: ioa@gissco.gr
Tel nr: +30 26510 33498

 


ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ 
Υπενθυμίζουμε ότι οι σταθμοί ασυρμάτου παλαιάς τεχνολογίας μπορούν ακόμα να χρησιμοποιούνται για άλλα δύο χρόνια, δηλαδή μέχρι τις 31-12-2019. Μετά την ημερομηνία αυτή το κάθε πτητικό μέσο θα πρέπει να έχει έναν τουλάχιστον ασύρματο νέας τεχνολογίας.
Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο, γίνεται νέα προσπάθεια να εξασφαλιστεί κονδύλιο από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την αντικατάσταση των παλαιών σταθμών ασυρμάτου.
 Ελπίζεται, ότι πριν από το τέλος Απριλίου θα υπάρχουν θετικά νέα.
 
Πληροφορούμαστε ότι, ο σταθμός ασυρμάτου που χρησιμοποιείται στο πεδίο προσγειώσεων 
Εμ. Παπά Σερρών άλλαξε συχνότητα και είναι τώρα 119,700 MHz. Ακριβώς στη ίδια συχνότητα, έχει και το πεδίο προσγειώσεων Χορτερού Σιδηροκάστρου.  Οι χειριστές θα πρέπει να βεβαιούντα ι ότι μιλάνε με τον σωστό σταθμό.
 
Με τα μέτρα που πάρθηκαν χάρις στην πρωτοβουλία του Υπουργού Π. Καμμένου, ήρθαν στις σχολές χειριστών 81 καινούργιοι μαθητές μέσα στο μήνα Ιανουάριο. Ο καθένας από αυτούς, στους 24 περίπου μήνες που θα μείνει στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι συνολικά θα αφήσει 140.000€. Με την κίνηση αυτή έχουν καλυφθεί σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι μαθητές που είχαν υποβάλλει τα χαρτιά τους πριν από τα Χριστούγεννα. Ήδη οι σχολές κινούνται για την προσέλκυση νέων μαθητών.
 
Στην διάρκεια της ΗΜΕΡΙΔΑΣ η ΑΟΡΑ τίμησε τον Υπουργό Εθν Άμυνας κ. Π. Καμμένο για την υποστήριξη προς την Γεν Αεροπορία και πιο συγκεκριμένα γιατί βοήθησε να ξεκινήσουν και πάλι οι αφίξεις ξένων μαθητών στις Ελληνικές Σχολές χειριστών.
Έχουμε πει πολλές φορές ότι η ΑΟΡΑ σαν σωματείο συνεργάζεται με όλα τα κόμματα και δεν προσκολλάται σε κανένα κόμμα. Όταν κάποιος βοηθήσει να λυθούν προβλήματα της Γεν Αεροπορίας τον σεβόμαστε και τον τιμούμε ανεξάρτητα από το σε ποιο κόμμα ανήκει.
Με την έννοια αυτή η ΑΟΡΑ έχει ονομάσει Επίτιμο Μέλος της τον πρώην Υπουργό Εθν Άμυνας επί Νέας Δημοκρατίας κ Σπήλιο Σπηλιωτόπουλο για την ουσιαστική στήριξη στην δημιουργία του αεροδρομίου Γεν Αεροπορίας στα Μέγαρα. Σε μελλοντική έκδοση θα παρουσιάσουμε όλα τα Επίτιμα Μέλη της ΑΟΡΑ Ελλάς.
 

SUMMARY IN ENGLISH
AOPA news bulletin, number 2 / 2018   *  Date  February 22, 2018
Contact info@aopa.gr to stop receiving this news letter

Fraport Hellas has announced substantial increases in all costs that a GA pilot must pay when using their services. A simple landing may cost more than 200 euro, not counting any fuel costs. Foreign pilots are strongly advised to use any other airport, if this is possible. AOPA Greece web site may help.
New charges will start at April 1st.

General Assembly of AOPA Greece will take place at May 27, at Thessaloniki. All pilots with uninterrupted membership of more than a year have the right to participate and to vote. Pilots with valid voting right may vote in person or they may authorize another member to do so. Details will be announced soon.

Ioannina LGIO port of entry has now AVGAS & JETA1 fuel

 
AOPA